آموزش فروشندگان, تالار مقالات

آموزش احراز هویت تامین کنندگان

احرازهویت تامین کنندگان

آموزش پنل فروشندگان و مراحل احراز هویت

پس از ثبت نام و درخواست فروشندگی حتما اقدام به تکمیل اطلاعات خود در فرم های مربوطه داخل پنل کاربری کنید. احرازهویت برای قرار گرفتن در لیست فروشندگان در سایت ویکی صنعت الزامی است.

✅احراز هویت و تایید کاربران

در صفحه داشبورد فروشندگی بخش «تایید» زیرمجموعه منو تنظیمات را از نوار کناری انتخاب کنید. سپس اقدام به ارسال فایل های درخواستی کنید.
تصاویر حتما بدون تاری با وضوح کامل بدون قلم خوردگی باشد. (حجم فایل ارسالی کمتر از یک مگابایت باشد)

 

✅تنظیمات حساب بانکی و برداشت

در این مرحله فروشندگان باید با ارسال مدارک حساب بانکی خود را احراز هویت کنند تا پس از هر پرداخت موفق در فروشگاه خود، وجه دریافتی از مشتری به حساب فروشندگان گرامی واریز شود.

در این مرحله نوع دریافت درآمد را با کلیک روی گزینه “افزودن روش پرداخت” انتخاب کنید تا فرم مالکیت حساب بانکی ظاهر شود.

 

فیلدهای درخواست شده در فرم زیر را با دقت تکمیل کنید. گزینه تایید مطالعه قوانین را جهت پذیرش صحت اطلاعات مندرج تیک بزنید. پس از تکمیل مدارک احراز شخص، پنل شما در لیست بررسی توسط پشتیبانی ویکی صنعت قرار می‌گیرد.

 

توجه داشته باشید تا قبل از تایید و احراز شما توسط سایت ویکی صنعت، پنل شما فعال نشده و محصولات بارگذاری شده شما در صف انتظار تایید باقی می‌مانند. جهت دریافت شماره شبا میتوانید از سایت استعلام استفاده کنید.

✅افرودن پرسنل به پیشخوان

پس از تایید هویت مدیر اصلی تامین کنندگان می‌تواند از داخل پنل فروشندگی برای پرسنل خود دسترسی جداگانه ایجاد کند.

 

✅آموزش سئو و بهینه سازی فروشگاه

در بخش تنظیمات پنل فروشندگان بخشی برای سئو و بهینه سازی فروشگاه قرار دارد تا به بهتر دیده شدن صفحه فروشندگی شما در نتایج جستجو گوگل کمک کند. سعی کنید از عناوین مرتبط و مناسب با زمینه شغلی در کسب و کار خود در این بخش استفاده کنید.

 

✅افزودن محصول جدید

 

✅سئو و بهینه سازی محصولات

 

✅تنظیم زمان ارسال محصول

گزینه تنظیم زمان تحویل در زیر بخش تنظیمات داخل پنل فروشندگی قرار دارد که شما عزیزان می‌توانید برای پست کردن مرسولات خود بوسیله باربری های طرف قرارداد خود در این بخش زمان‌بندی ساعات تحویل را درج کنید.

 

✅آموزش درون ریزی محصولات

پس از گذراندن مراحل احرازهویت و تایید پنل فروشندگی شما توسط سایت ویکی صنعت، می‌توانید محصولات خود را در فایل اکسل با فرمت CSV ذخیره کرده و سپس یکجا عملیات درون ریزی محصولات داخل فروشگاه را انجام دهید.

درون ریزی محصولات از طریق یک فایل CSV این ابزار به شما امکان میدهد لیست داده‌های محصول را از یک فایل CSV اکسل یا TXT به فروشگاه خود درون ریزی یا ادغام کنید. دانلود فایل نمونه اکسل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *